Regulaminy

REGULAMIN REZERWOWANIA WIZYT

  1. Na usługę należy zapisać się telefonicznie pod nr tel. 602470510 lub bezpośrednio na miejscu w recepcji salonu.
  2. Umówienie się w naszym gabinecie na wizytę jednoznacznie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Nie dokonujemy zapisów na wizytę przez E-maila, Facebooka, czy też Instagrama.
  4. Rezerwując termin prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z przeciwwskazaniami do danego zabiegu, w razie wątpliwości prosimy o telefon do salonu lub przyjście na konsultacje.
  5. Przy rezerwacji terminu na takie usługi jak: makijaż permanentny, wymagana jest wpłata zadatku, który będzie odliczony od całej kwoty w dniu zabiegu.
  6. Zadatek na umówioną wizytę należy wpłacić w ciągu 5 dni od daty dokonania rezerwacji terminu.
  7. Wysokość zadatku: makijaż permanentny 1 partia 200 zł.
  8. Brak wpłaty zadatku po upływie 5 dni od dokonania rezerwacji będzie jednoznaczny z rezygnacją z wizyty i taka rezerwacja będzie automatycznie przez system usunięta, a termin będzie na nowo dostępny dla innych klientów.
  9. Na 2 dni przed wizytą klientka dostaje smsa z przypomnieniem i potwierdzeniem wizyty. System wysyłający te wiadomości może ulec awarii lub się pomylić, nie wysłać takiego smsa, dlatego to obowiązkiem klientki jest pamiętanie o wizycie.
  10. Klientka ma obowiązek potwierdzić wizytę odpowiadając na smsa przypominającego, inaczej będzie ona przez system automatycznie anulowana.
  11. Klientka ma prawo przesunąć termin wizyty na 2 dni przed planowaną wizytą, jeżeli nastąpi to w terminie krótszym niż 2 dni, zadatek wówczas nie podlega zwrotowi. Wypadki losowe w terminie krótszym niż 2 dni przed wizytą będą rozpatrywane indywidualnie.
  12. W przypadku rezygnacji z terminu, nie pojawieniu się na wizycie, posiadaniu przeciwwskazań do zabiegu w dniu wykonywanej usługi, wpłacony zadatek nie będzie podlegał zwrotowi.
  13. Jeżeli w dniu umówionej wizyty klientka będzie miała przeciwwskazanie do zabiegu, a chce uregulować płatność Bonem Podarunkowym, wówczas wymagana kwota zadatku z pkt 5 regulaminu będzie odliczona od wartości bonu.
  14. Zadatek należy wpłacić bezpośrednio w salonie lub przelewem na konto bankowe: Euforia Barbara Drabczyk
    ul. E. I K. Wojtyłów 17
    34-100 Wadowice
    Nr konta bankowego: 34 1050 1100 1000 0092 4625 6375
    Tytuł przelewu: imię i nazwisko, data i rodzaj zabiegu
  15. Jeżeli klientka nie pojawi się na zaplanowanej wizycie i nie powiadomi nas o tym wcześniej, aby zapisać się na kolejną wizytę będzie musiała dokonać przedpłaty, czyli wpłaty zadatku (pkt 6 i 12), dotyczy to wszystkich usług wykonywanych w naszym gabinecie.
  16. Istnieje możliwość umówienia się na wizytę “express”, czyli pracownik zostaje dla klientki po godzinach pracy, lub przychodzi wcześniej. Do ceny usługi doliczamy wtedy +50% wartości tejże usługi.
  17. Jeżeli klientka notorycznie przestawia wizytę, odwołuje w ostatniej chwili, czyli minimum dzień wcześniej, zmienia ciągle umówione w przód terminy będzie musiała dokonywać przedpłat takich wizyt, które w przypadku kolejnej zmiany terminu w ostatniej chwili, bądź odwołania terminu, nie będą zwracane. Klientka taka będzie mogła umówić się tylko na jeden termin w przód.
  18. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany poszczególnych punktów regulaminu.
  19. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ustalonego wcześniej terminu wizyty po ustaleniu z Klientką innego, dogodnego dla obu stron.
  20. Przelewy na konto przychodzą w różnym czasie, także w razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Dodatkowy regulamin usługi makijażu permanentnego:

  1. Jeżeli klientka do 8 tygodni nie przyjdzie na korektę makijażu permanentnego lub odwoła ją, wizyta będzie uważana za odbytą, a kolejna korekta będzie już płatna wg cennika, szczególne wypadki będą rozpatrywane indywidualnie.
  2. Jeżeli klientka mieszka za granicą, należy to zgłosić linergistce, tylko wówczas będzie można wydłużyć okres korekty do 12 tygodni. Po upływie tego terminu, dopigmentowanie będzie płatne, a cenę ustala linergistka podczas wizyty.
  3. Konsultacja dotycząca makijażu permanentnego jest bezpłatna, ale należy się wcześniej umówić na określony dzień i godzinę.
  4. Jeżeli klientka posiada już makijaż permanentny, nawet wykonany w naszym gabinecie, prosimy, aby powiadomiła nas o tym, gdyż może będziemy musiały wspomóc się wcześniej laserem, a to wymaga zmiany czasu zabiegu oraz użycia sprzętu.
  5. Korekty makijażu po innej linergistce są wyceniane indywidualnie i traktowane jako usługa od nowa + ewentualny koszt usuwania starego makijażu laserem, co również jest wyceniane indywidualnie.
  6. Wszelkie uwagi co do wykonanego makijażu permanentnego prosimy zgłaszać do 2 miesięcy od pigmentacji, po tym terminie wszelkie poprawki bedą dodatkowo płatne.
  7. Makijaż permanentny zmienia swoją intensywność wraz z upływem kolejnych miesięcy, dlatego po roku zaleca się wykonanie korekty płatnej, której koszt jest zgodny z aktualnym cennikiem.
  8. Podczas zabiegu makijażu permanentnego wykonywana jest wizualizacja i wybierana jest odpowiednia metoda makijażu permanentnego. Rodzaj, metody oraz pigmenty wybierane są przez linergistkę i dopasowane do naturalnej urody Klientki, rodzaju skóry, do brwi, ust, oczu które posiada. Linergistka ma prawo do odmowy wykonania makijażu, jeżeli oczekiwania Klientki są niezgodne z klasycznym układem brwi ust lub powieki. Decydując się na zabieg należy zapoznać się z pracami, stylem i technikami, jakimi pracuje Barbara Drabczyk, które dostępne są na facebooku Euforii lub na Instagramie. W przypadku, gdy Klientka nie akceptuje zaproponowanego kształtu, metody, czy koloru pigmentu oraz decyduje o rezygnacji z pigmentacji podczas wizyty – zadatek nie jest zwracany.
  9. Korekta po około roku dotyczy głównie makijażu permanentnego brwi, ponieważ pigment w innych częściach utrzymuje się dłużej w związku z tym np. usta po roku są wyraźnie zabarwione i nie wymagają korekty. Brwi natomiast znajdują się w strefie T, a skóra w tym miejscu różni się od tej na powiece czy ustach, co skutkuje szybszym wypłukiwaniem barwnika.

    Bardzo prosimy o wyrozumiałość, gdyż nasza praca to nasz cenny czas, który poświęcamy dla Was, a który staje się po pierwsze bezproduktywny, kiedy ktoś nie przychodzi, a po drugie są inni klienci, którzy oczekują niekiedy naprawdę długo na termin i przez bukowanie terminu przez inne osoby, nie mogą z usługi skorzystać w szybszym czasie. Mamy nadzieję, że zostaniemy zrozumiane, szanujemy swoich Klientów i tego samego oczekujemy z Waszej strony.


Regulamin Bonów Podarunkowych:

  1. Bon podarunkowy jest ważny 6 miesiący od dnia zakupu.
  2. Data ważności bonu dotyczy zrealizowania usługi w tym czasie.
  3. Aby zrealizować Bon należy umówić się wcześniej około 3 tygodni, gdyż mamy wcześniejsze rezerwacje terminów przez naszych klientów i nie jesteśmy w stanie obsłużyć z dnia na dzień.