REGULAMIN REZERWOWANIA WIZYT
- Na usługę należy zapisać się telefonicznie pod nr tel. 602470510 lub bezpośrednio na miejscu w recepcji salonu.
- Umówienie się w naszym gabinecie na wizytę jednoznacznie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Nie dokonujemy zapisów na wizytę przez E-maila, Facebooka, czy też Instagrama.
- Rezerwując termin prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z przeciwwskazaniami do danego zabiegu, w razie wątpliwości prosimy o telefon do salonu lub przyjście na konsultacje.
- Przy rezerwacji terminu na takie usługi jak: makijaż permanentny, wymagana jest wpłata zadatku, który będzie odliczony od całej kwoty w dniu zabiegu.
- Zadatek na umówioną wizytę należy wpłacić w ciągu 5 dni od daty dokonania rezerwacji terminu.
- Wysokość zadatku: makijaż permanentny 1 partia 200 zł.
- Brak wpłaty zadatku po upływie 5 dni od dokonania rezerwacji będzie jednoznaczny z rezygnacją z wizyty i taka rezerwacja będzie automatycznie przez system usunięta, a termin będzie na nowo dostępny dla innych klientów.
- Na 2 dni przed wizytą klientka dostaje smsa z przypomnieniem i potwierdzeniem wizyty. System wysyłający te wiadomości może ulec awarii lub się pomylić, nie wysłać takiego smsa, dlatego to obowiązkiem klientki jest pamiętanie o wizycie.
- Klientka ma obowiązek potwierdzić wizytę odpowiadając na smsa przypominającego, inaczej będzie ona przez system automatycznie anulowana.
- Klientka ma prawo przesunąć termin wizyty na 2 dni przed planowaną wizytą, jeżeli nastąpi to w terminie krótszym niż 2 dni, zadatek wówczas nie podlega zwrotowi. Wypadki losowe w terminie krótszym niż 2 dni przed wizytą będą rozpatrywane indywidualnie.
- W przypadku rezygnacji z terminu, nie pojawieniu się na wizycie, posiadaniu przeciwwskazań do zabiegu w dniu wykonywanej usługi, wpłacony zadatek nie będzie podlegał zwrotowi.
- Jeżeli w dniu umówionej wizyty klientka będzie miała przeciwwskazanie do zabiegu, a chce uregulować płatność Bonem Podarunkowym, wówczas wymagana kwota zadatku z pkt 5 regulaminu będzie odliczona od wartości bonu.
- Zadatek należy wpłacić bezpośrednio w salonie lub przelewem na konto bankowe: Euforia Barbara Drabczyk
ul. E. I K. Wojtyłów 17
34-100 Wadowice
Nr konta bankowego: 34 1050 1100 1000 0092 4625 6375
Tytuł przelewu: imię i nazwisko, data i rodzaj zabiegu - Jeżeli klientka nie pojawi się na zaplanowanej wizycie i nie powiadomi nas o tym wcześniej, aby zapisać się na kolejną wizytę będzie musiała dokonać przedpłaty, czyli wpłaty zadatku (pkt 6 i 12), dotyczy to wszystkich usług wykonywanych w naszym gabinecie.
- Istnieje możliwość umówienia się na wizytę “express”, czyli pracownik zostaje dla klientki po godzinach pracy, lub przychodzi wcześniej. Do ceny usługi doliczamy wtedy +50% wartości tejże usługi.
- Jeżeli klientka notorycznie przestawia wizytę, odwołuje w ostatniej chwili, czyli minimum dzień wcześniej, zmienia ciągle umówione w przód terminy będzie musiała dokonywać przedpłat takich wizyt, które w przypadku kolejnej zmiany terminu w ostatniej chwili, bądź odwołania terminu, nie będą zwracane. Klientka taka będzie mogła umówić się tylko na jeden termin w przód.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany poszczególnych punktów regulaminu.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ustalonego wcześniej terminu wizyty po ustaleniu z Klientką innego, dogodnego dla obu stron.
- Przelewy na konto przychodzą w różnym czasie, także w razie wątpliwości prosimy o kontakt.
Dodatkowy regulamin usługi makijażu permanentnego:
- Jeżeli klientka do 8 tygodni nie przyjdzie na korektę makijażu permanentnego lub odwoła ją, wizyta będzie uważana za odbytą, a kolejna korekta będzie już płatna wg cennika, szczególne wypadki będą rozpatrywane indywidualnie.
- Jeżeli klientka mieszka za granicą, należy to zgłosić linergistce, tylko wówczas będzie można wydłużyć okres korekty do 12 tygodni. Po upływie tego terminu, dopigmentowanie będzie płatne, a cenę ustala linergistka podczas wizyty.
- Konsultacja dotycząca makijażu permanentnego jest bezpłatna, ale należy się wcześniej umówić na określony dzień i godzinę.
- Jeżeli klientka posiada już makijaż permanentny, nawet wykonany w naszym gabinecie, prosimy, aby powiadomiła nas o tym, gdyż może będziemy musiały wspomóc się wcześniej laserem, a to wymaga zmiany czasu zabiegu oraz użycia sprzętu.
- Korekty makijażu po innej linergistce są wyceniane indywidualnie i traktowane jako usługa od nowa + ewentualny koszt usuwania starego makijażu laserem, co również jest wyceniane indywidualnie.
- Wszelkie uwagi co do wykonanego makijażu permanentnego prosimy zgłaszać do 2 miesięcy od pigmentacji, po tym terminie wszelkie poprawki bedą dodatkowo płatne.
- Makijaż permanentny zmienia swoją intensywność wraz z upływem kolejnych miesięcy, dlatego po roku zaleca się wykonanie korekty płatnej, której koszt jest zgodny z aktualnym cennikiem.
- Podczas zabiegu makijażu permanentnego wykonywana jest wizualizacja i wybierana jest odpowiednia metoda makijażu permanentnego. Rodzaj, metody oraz pigmenty wybierane są przez linergistkę i dopasowane do naturalnej urody Klientki, rodzaju skóry, do brwi, ust, oczu które posiada. Linergistka ma prawo do odmowy wykonania makijażu, jeżeli oczekiwania Klientki są niezgodne z klasycznym układem brwi ust lub powieki. Decydując się na zabieg należy zapoznać się z pracami, stylem i technikami, jakimi pracuje Barbara Drabczyk, które dostępne są na facebooku Euforii lub na Instagramie. W przypadku, gdy Klientka nie akceptuje zaproponowanego kształtu, metody, czy koloru pigmentu oraz decyduje o rezygnacji z pigmentacji podczas wizyty – zadatek nie jest zwracany.
- Korekta po około roku dotyczy głównie makijażu permanentnego brwi, ponieważ pigment w innych częściach utrzymuje się dłużej w związku z tym np. usta po roku są wyraźnie zabarwione i nie wymagają korekty. Brwi natomiast znajdują się w strefie T, a skóra w tym miejscu różni się od tej na powiece czy ustach, co skutkuje szybszym wypłukiwaniem barwnika.
Bardzo prosimy o wyrozumiałość, gdyż nasza praca to nasz cenny czas, który poświęcamy dla Was, a który staje się po pierwsze bezproduktywny, kiedy ktoś nie przychodzi, a po drugie są inni klienci, którzy oczekują niekiedy naprawdę długo na termin i przez bukowanie terminu przez inne osoby, nie mogą z usługi skorzystać w szybszym czasie. Mamy nadzieję, że zostaniemy zrozumiane, szanujemy swoich Klientów i tego samego oczekujemy z Waszej strony.
Regulamin Bonów Podarunkowych:
- Bon podarunkowy jest ważny 6 miesiący od dnia zakupu.
- Data ważności bonu dotyczy zrealizowania usługi w tym czasie.
- Aby zrealizować Bon należy umówić się wcześniej około 3 tygodni, gdyż mamy wcześniejsze rezerwacje terminów przez naszych klientów i nie jesteśmy w stanie obsłużyć z dnia na dzień.